2. Концепції
- Концепція впровадження медіа-освіти в Україні
- Концепція державного стандарту спеціальної освіти дітей з особливими потребами
- Концепція Державної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року
- Концепція Національної програми інформатизації
- Концепція Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015
- Концепція допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді
3. Держстандарти
4. Ведення шкільної документації
- Про затвердження єдиних зразків обовʼязкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності (Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України N 423 від 10.05.2011)
- Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів
5. Навчальні програми
- Навчальна програма з математики для 10-11 класів Рівень стандарту
- Навчальна програма з математики для 10-11 класів Академічний рівень
- Навчальна програма з математики для 10-11 класів Профільний рівень
- Навчальна програма з математики для 10-11 класів Поглиблений рівень
- Програма з інформатики для учнів 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які до 9 класу не вивчали інформатику
- Програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах
- Оновлена програма з інформатики для 5-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів
- Навчальна програма з інформатики для 5-9 класів для ЗОШ з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу (Лист ІІТЗО № 14.1/12-Г-265 від 05.09.2012) завантажити
- Програма курсу за вибором Проектування робототехнічних систем (авт. Кіт І.В., Кіт О.Г.) ;
- Програма курсу за вибором «Інструменти для веб-дизайну» 7 - 10 класи Фоменко І.М.
- Програма курсу за вибором «Хмарні сервіси Office 365» (авт. Литвинова С.Г., Абросімова Г.С.)
- Навчальна програма курсу за вибором «Сліпий метод друку» (авт. Глюз Н.В.) (лист ІІТЗО від 21.10.03№14.1/12-Г-604)
6. Критерії оцінювання
Немає коментарів:
Дописати коментар